Υπηρεσίες

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΧΡΗΣΤΗ (Εγγραφή ή Σύνδεση)
Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο Χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής «Χρήστης» ή «Πελάτης») πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του μπορεί να εγγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για την εγγραφή ή σύνδεση του Χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτείται μόνο ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής αλληλογραφίας, τηλέφωνο επικοινωνίας και email. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας (ταμείο), ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου γνώση των όρων χρήσεων της παρούσας σελίδας: «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους χρήσης». Με τη σήμανση αυτή, ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ (Ιστορικό)
Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας του Πελάτη. Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία.
Στην καρτέλα Ο λογαριασμός μου, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί το ιστορικό των παραγγελιών του.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ο Πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα μέσω ενδείξεων στη σελίδα κάθε προϊόντος. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
i) Παραλαβή από το φυσικό κατάστημα δωρεάν. Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας)
ii) Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης: Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας είτε στη διεύθυνση χρέωσης ή να δηλώσει άλλη διεύθυνση παράδοσης. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στην εταιρία παράδοσης την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας). Το κόστος αποστολής παραγγελίας μέχρι 2 κιλά διαμορφώνεται μαζί με την αντικαταβολή στα 5€

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας. Συνήθως είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες εκτός αν υπάρξει ειδική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ
i) Μετρητά κατά την παραλαβή από φυσικό κατάστημα
ii) Μετρητά κατά την παραλαβή παραγγελίας στο χώρο του
iii) Κατάθεση / Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
iv) Με πιστωτική / χρεωστική κάρτα μέσω PayPal

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
(Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013)
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (10) ημερών από την παραλαβή τους, με δικά του έξοδα Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς, και εφόσον προηγουμένως έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε.

ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

Αφήστε μια απάντηση