Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

Πολύ εύκολα, όταν οδηγήσετε το ποντίκι πάνω από το προϊόν εμφανίζεται το εικονίδιο
Κάντε κλικ και αυτόματα προστίθεται στα αγαπημένα. Η λίστα εμφανίζεται στο προφίλ των συνδεδεμένων χρηστών

Πρέπει να μπαίνω στην καρτέλλα για να δω το προϊόν?

Όχι. Όταν περνάτε το ποντίκι πάνω από το προϊόν εμφανίζεται το εικονίδιο γρήγορης προβολής
Κάντε κλικ και δείτε προεπισκόπηση του προϊόντος

Πώς μπορώ να παραγγείλω?

Με 2 τρόπους. Αγορά online ή τηλεφωνικά στο 2310-534452, καθημερινά από τις 10:00 έως 20:00 εκτός Σαββάτου και Κυριακής

Μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου?

Ναι. Από τη στιγμή που κάνετε online παραγγελία, και σε κάθε στάδιο ή αλλαγή κατάστασης ενημερώνεστε με email.
Στην καρτέλλα «Ο λογαριασμός μου» μπορείτε να βλέπετε το ιστορικό των παραγγελιών σας.

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου?

Ναι μπορείτε στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Λανθασμένη παραγγελία. Αν λάβετε προϊόν που δεν παραγγείλατε. (Δωρεάν έξοδα επιστροφής)
  • Χαλασμένο – ελλατωματικό προϊόν. (Δωρεάν έξοδα επιστροφής)
  • Δεν επιθυμείτε την παραγγελία. (Εντός 10 ημερών, σε άθικτη κατάσταση με έξοδα επιστροφής δικά σας)

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας?

Στην επάνω μπάρα της σελίδας, υπάρχει σύνδεσμος Επικοινωνία, όπου περιλαμβάνει όλους τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας μαζί μας.